שלום אורח, ברוך הבא לשופרסל-קאשבק!
שופרסל-קאשבק הוא שירות קאשבק המאפשר ליהנות מהחזר כספי על קניות אונליין. השירות מיועד למחזיקי כרטיס אשראי שופרסל כאל או PayBox בלבד.
אתר שופרסל-קאשבק עובד בשותפות עם מגוון אתרים מובילים בארץ ובעולם, עבור כל הזמנה שלכם עם כרטיסי האשראי של שופרסל כאל או PayBox ובכפוף לתנאי השימוש אתם תקבלו קאשבק מסכום ההזמנה לתו הזהב! ללא תנאים נוספים או אותיות קטנות.
השירות ניתן ללא עלות. כל מה שצריך לעשות הוא לקנות דרך האתר ולקבל קאשבק חזרה ותו הזהב.
לאחר הקניה עם שופרסל-קאשבק יועבר הקאשבק שצברתם לחשבונכם האישי באתר. לאחר שצברתם לפחות ₪1, תוכלו לטעון את הסכום לתו הזהב.
לחץ כאן לקבלת פרטים על תו הזהב
לאחר שצברתם לפחות ₪1 בחשבונכם באתר יש באפשרותכם לטעון את קאשבק לתו הזהב, כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לאתר וללחוץ על ה-"חשבון שלי" ולאחר המעבר לעמוד יש ללחוץ על הכפתור "טעינת קאשבק לתו הזהב".
לאחר ביצוע ההזמנה לרוב נדרשת תקופת המתנה של כ-90 ימים, עד לאישור החנות על סיום הזמנה תקין ללא ביטול עיסקה, לאחר תקופת ההמתנה הקאשבק יהפוך לזמין לטעינה לתו הזהב.
בדרך כלל הקאשבק יתעדכן באופן מיידי, במידה ואינכם רואים את הקאשבק לאחר 72 שעות אנא שילחו לנו את פרטי ההזמנה לתמיכה במייל: [email protected]
במידה וחשבון ה-PayPal שלכם מחובר לכרטיס אשראי שופרסל כאל או PayBox, אתם זכאים לקאשבק.
יש לשים לב שהקאשבק מחושב מסכום העסקה הכולל, לא כולל מיסים, מע"מ, ודמי משלוח. במקרה ועדיין אתם חושבים שנפלה טעות, נשמח לעזור, אתם מוזמנים לפנות אלינו לתמיכה במייל: [email protected].
אנו עושים שימוש בטכנולוגיות אבטחה והצפנה מהמתקדמות ביותר על מנת שפרטי המשתמש שלכם יהיו מוגנים ומאובטחים.
במידה ולא קיבלתם קאשבק עבור הזמנה, אתם מוזמנים לדווח לנו על כך באמצעות יצירת פנייה בעמוד בדיקת קאשבק חסר באתר. מלאו את הטופס עם כל הפרטים הרלוונטיים והזמנתכם תשלח לבדיקה מול החנות. לאחר מילוי הטופס תוכלו לעקוב אחר סטטוס הבדיקה בטבלה המופיעה בתחתית עמוד בדיקת קאשבק חסר.
ניתן גם לפנות לתמיכה במייל: [email protected] בצירוף מייל האישור שקיבלתם מהחנות והקישור למוצר. צוות האתר יבדוק מול החנות מדוע הקאשבק לא נקלט בהזמנתכם.
לא, הקאשבק ניתן במעבר לחנות דרך שופרסל-קאשבק וקניה עם כרטיס אשראי שופרסל כאל.